Når du køber en rejse hos Parnassos.dk
Hvad er forløbet når du bestiller en rejse hos os?
Når du betaler et depositum, eller det fulde beløb for din rejse, er din betaling ‘låst’ eller øremærket. Vores revisor skal over for Rejsegarantifonden løbende dokumentere, at indbetalte beløb udelukkende bruges til netop din rejse. Og at økonomien i firmaet i øvrigt er sund.
Derudover:
- Du modtager med det samme en automatisk e-mail bekræftelse på dit indbetalte beløb.
- Vi sender efterfølgende en faktura til dig med specifikation af rejsen.
- Herefter vil vi regelmæssigt – én gang om måneden – sende et nyhedsbrev ud til vores gæster om tips og tricks til turen, lidt om de praktiske forberedelser og hvad vi løbende arbejder på i forbindelse med rejsen.
- 3 uger før rejsens begyndelse sender vi, med en uges mellemrum, mails til vores gæster om seneste nyt og at alt går efter planen.
- Vi sender også en bekræftelse når vi har modtaget det fulde beløb fra dig.
Vi glæder os til at slå dørene op til oplevelser, som vi er sikre på lever op til vores slogan.
Og du er naturligvis altid velkommen til enten at skrive til os på overtoner@parnassos.dk eller ringe på telefon +45 5273 6316.